ادکلن زنانه نینا ریچی پرمیرژور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 خرداد 1400
بازدید : 132
نویسنده : مدیر سایت

نینا ریچی پرمیرژور

NINA RICCI - Premier Jour

ادکلن زنانه نینا ریچی پرمیرژور محصول قدیمی و بسیار پرفروش و پرطرفدار از برند نیناریچی است و رایحه ای گلی و هوس‌انگیز و بسیار اغواگر دارد. اکسیر عطر بسیار جادویی است، به طوری که بعد استفاده از آن دیگر نمیتوانید از آن بگذرید. رایحه عطر بسیار طبیعی و خنک است. این عطر گلی را روزندو متئو، کارلوس بنایم، صوفی در سال 2001 ساخته شد.

ظاهر عطر بسیار لطیف، ساده و شورانگیز و زنانه است. عطرسازان هنرمند این عطر زنانه در ساخت نینا ریچی پرمیرژور زنانه از ترکیبی از آمیزه‌ های وصف ناپذیر و لطیف زنانه مانند‌ نارنگی ماندارین و گل نخود در ترکیبات اسانس اولیه عطر استفاده کرده است. رایحه بسیار خوشبو و شگفت انگیز ارکیده در نت میانی عطر روی کار می آید. جدا ارکیده در کنار گاردنیای یاسمنی رایحه عطر را بسیار شگفت انگیز تر کرده است. نینا ریچی پرمیرژور در لایه انتهایی به طرزی وصف ناپذیر و فریبنده روایح وانیل، رایحه چوب، چوب صندل سفید و مشک را نشان می دهد.

نینا ریچی پرمیرژور یک عطر خنک و بهاری است. زمانی که شکوفه گلها و درختان باز می شود و گرمای بهاری را مطلوب تر می کند. این عطر زنانه خنک در روزهای گرم تابستانی هم بسیار پیشنهاد می شود. رایحه نینا ریچی پرمیرژور چنان شگفت‌انگیز و عامه پسند است که هیچ محدودیت سنی نمیتوان برای آن تعیین کرد. این عطر زنانه همانقدر که محبوب بانوان جوان است، محبوب خانم های جذاب میانسان و حتی نوجوان هم هست.

طراحی شیشه نینا ریچی پرمیرژور همانقدر که ساده است، دارای طراحی خاص و بسیاری زیباییست. رنگ پاستیلی و ملایم مایع عطر که در پیچ و خم شیشه عطر ریخته شده و دل هر بانویی را به آسانی می رباید.
اگر بخواهیم در مورد پخش بو و ماندگاری نینا ریچی پرمیرژور سخن بگوییم باید نمره قابل قبولی به این ادکلن زنانه بدهیم. نینا ریچی پرمیرژور بیشتر عطری روزانه مناسب استفاده در فعالیت های فردی و اجتماعی در طی ساعات روز است.
برای استفاده بهتر از نینا ریچی پرمیرژور و اینکه پخش بو و ماندگاری بهتری داشته باشد  و اینکه زمانی که آن را در محیطی استفاده می کنید، رد بوی قابل قبولی از خود به جا بگذارید، به نکات زیر توجه کنید:

1- عطر را بر روی نواحی نبض دار بدن اسپری کنید

اسپری عطر در نواحی مناسب بدن مثل پشت گوش، گردن، مچ دست و ... باعث پراکندگی مناسب تر رایحه عطر در فضا و ماندگاری طولانی تر می شود

2- عطر را حتماً بر روی پوست خودتان امتحان کنید

عطر  روی پوست های مختلف واکنش های مختلفی نشان می دهد، ممکن است روی پوست شما خوشبو نباشد.





:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه , عطر , ادکلن , نیناریچی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com